Manipulator MORSE automat - BUG

"Am studiat pagina voastră de club și m-am gândit să vă fac un proiect pe care să-l dezvoltați în cadrul clubului Micii Radioamatori. 
.
Despre ce este vorba?
 -  Am văzut ca aveți în cadrul clubului două secțiuni: una de electronică și alta de radio-comunicații și transmisiuni MORSE.
 -   Proiectul pe care vi-l propun face o simbioză între aceste două domenii, și anume: un Manipulator MORSE Automat. Eu l-am denumit “PIC’o Keyer cu memorie” denumire luată după creatorul său care este un radioamator american Dale Botkin – N0XAS.   
Este un proiect ușor de realizat de către elevii claselor V-VIII sub îndrumarea unui profesor. Să vedem mai întâi cum arată acest proiect:
.
 .
Pentru voi am pregătitit deja 5 Kituri complete pre-asamblate; unul este deja asamblat de mine pentru DEMO din film. Vreau să le trimit pe toate cinci la Râciu în cel mai scurt timp să le poți prezenta copiilor."   
                                                                                   Ovidiu Chiorean - YO6PIR

.


Precizare:

Toți instructorii radioclubului nostru sunt voluntari care muncesc cu elevii în timpul liber, fără remunerare.

POSTĂRI POPULARE

MULȚUMIM TUTUROR CELOR CARE NE SUSȚIN !

·        Fondul Științescu Mureș
·         I.S.J. Mureș
·         Radioclubul Județean Mureș
·         Primăria comunei Râciu
·         Zilahi György (YO6OBG)
·         Mihai Suciu (LA/YO6SM)
·         Alexandru Menyei (YO6AL)
·         Mihaela Carmen (YO5MCM)
·         Sorin Barbu (YO2MSB)
·         Haraszti Werner (YO6OGW)
·         Ilie Bologa (YO6OCT)
·         Valentin Mariș (YO6DDF)
·         Székely Sándor (YO6PES)
·         Cătălin Vatra (YO3CAT)
·         Mihai Olteanu YO3OM (YO3GCL)
·         Reichel Gabor (YO6PVG)
·         Ovidiu Chiorean (YO6PIR)
·         Cristian Luca (YO6PFL)
·         Francisc Grunberg (YO4PX)
·         Vasile Giurgiu (YO6EX)

… și mulți alții !

YR1400VT

CONDIȚIILE ACTUALE DE PROPAGARE: